Mintus  består  av  två  marknadsförare/kommunikatörer,  experter  med  gedigen  erfarenhet  inom  online  advertising/marketing  och  visuell  marknadsföring.

Mintus förstår bara alltför väl vikten av att använda marknadsföringsbudgeten effektivt och vi fokuserar främst på att nå return of investment, ROI. Vi har dock aldrig sett på marknadsföring med skygglappar. Vi förstår att ett varumärke har flera olika mötesplatser med sin målgrupp och att köpintentionen påverkas av flera variabler.

Varje företag vet att de inte klarar sig utan en webbplats/hemsida. Men hur börjar man som nystartad företagare? Eller vilket är det bästa sättet att bygga ut webbplatsen och kommunikationsaktiviteterna? Vilken information är viktigast, hur skapar man en bra struktur och på vilket sätt vill varumärket synas i sökmaskinerna? Vill varumärket positionera sig som originellt och kreativt eller stabilt och pålitligt? Hur realiserar vi effektiv trafik till hemsidan? Mintus har expertis för rådgivning och optimering.

 

Pleased to meet you